torsdag den 22. maj 2008

Ting 21 - YouTube

Lad det være sagt med det samme - YouTube er sjovt. Både for store og små. Jeg har en 9 årig derhjemme der synes at det er bare så sk... sjovt at se de små film som både hun og andre fra hendes klasse finder frem. Der er stor prestige i at have set det samme som alle de andre. Og stakkels den eller dem der ikke har de samme muligheder som flertallet.

Jeg fandt en masse sjove klip fra min yndlings tv-serie Coupling hvor en af hovedpersonerne finder ud af at han er gået glip at et seksuelt eksperiment han ellers gerne havde villet være med til. Så fandt jeg flere af Jeff´s bedste klip - også rigtig sjovt og hvor må det være svært at være en mand. Der var også et klip med "do size realy matter?". Sjov, sjov serie - bedre en Venner.
Jeg er også fan af tv-serien Top Gear og fandt straks det klip hvor RAF flyver om kap med den top hotte bil Bugatti Veyron - bare vildt imponerende. Der var også det sjove klip med verdens mindste bil. Og IKEA reklamer og meget andet. I love it.

Jeg har indtil nu fundet ud af at lægge nogle af "mine" film klip ud på min Facebook profil hvor venner kan se dem. Jeg ville nu også gerne have dem på denne blog, så det må jeg lige finde ud af hvordan man gør. Kan vel ikke være så svært??
Nå, lige pludselig, en dag, så.........

Ingen kommentarer: