onsdag den 21. maj 2008

Ting 17 - iGoogle

Ja, her er det jo en skam at man ikke kan se hvordan min iGoogle ser ud, når nu opgaven handler om iGoogle layout og abbonementer. Men nu har jeg leget en del med det og er efterhånden blevet godt tilfreds med resultatet.
Mit layout er i 3 kolonner (det er vidst standarten på denne side) og i venstre side har jeg først Google Reader liggende. Dernæst kommer Google Docs, Art of the day og Vitser, humor, sjov. Der er en ny vits hver gang jeg kommer ind på Igoogle, uanset om jeg kommer tilbage samme dag eller dagen efter. Der er nogle sjove nogen ind imellem :-)
I min midterste kollonne er der først Tree frog; en meeeget grøn frø der vandrer rundt i en uendelighed i en lille firkant. Så har jeg Pc World, Computerworld og EDB Priser.
I sidste højre kollonne har jeg Daily Horoscope, Dato og ur, DR Nyheder online, Mahjong og You tube videos.

Hvad min baggrund hedder aner jeg ikke. Ledte rigtig længe efter lige den jeg ville ha´og fandt så endelig en der er meget mørk og hvor man lige aner Romerske buer i et formodet stort bygningsværk fra det gamle Rom??

Jeg må indrømme at det eneste jeg får læst lige p.t. på iGoogle er vitserne. Men på et tidspunkt bliver jeg nok mere struktureret og begynder at bruge denne indgang til Google Docs fx. Og måske får jeg endda tid til at få læst nogle af alle de der nyhedsbreve og RSS jeg har tilmeldt mig.

Jeg synes det giver et lidt falsk billede af virkeligheden når man ser alle de der abbonementer jeg har tilmeldt mig. For jeg får jo ikke rigtig læst noget af alt det der kommer ind i min indbox..... Men det bliver så måske anderledes engang...??

Ingen kommentarer: