torsdag den 22. maj 2008

Ting 20 - Second Life

Længe, længe før vi skulle igang med ting 20 fik jeg mail om at det var Second Life vi skulle lege med. Jeg havde godt nok forsøgt mig hjemmefra i privaten, men uden at komme ret langt - min gammel pc kan ikke rigtig følge med.
Så jeg ventede spændt på at se hvad det egentlig var. Jeg forestillede mig at det var lidt som at spille The Sims og det er det vel også, til dels.
Jeg fandt Esbjerg10 og begyndte at spille med hende - til en start var hun en mand, men efter et hurtigt kønsskifte var hun vupti blevet til en kvinde. Men ak. Hun havde både kedeligt hår, tøj og udseende. Så jeg begyndte at ændre hende. Og selv om hun ikke lige kom til at se ud som jeg havde tænkt, så blev hun da rigtig vellykket. Der var endda en der mente at "wau, werry nice - sexy" om hende.
Men da havde hun da også fået oil smooth skin, blond hår, knald rød lårkort nederdel og en smart top med lange vide ærmer på.....
Så ville jeg øve mig lidt i div. ting og fandt tilbage til det der øve sted (kan pludselig ikke lige huske hvad det hedder??) og fløj lidt rundt og nogen snakkede til mig. Jeg fik da spurgt hvordan man tjener penge, for jeg kunne da virkelig godt tænke mig at købe en af de meget flotte kjoler jeg havde fundet et sted på en natklub. Det mærkelige svar var at jeg enten kunne være tjæner (nej ikke mærkeligt, men) eller sidde på en bænk i 10 min. i en populær verden!!?
Jeg forsøgte så det nemmeste - det sidste. Men hvor pokker var der nu lige en "populær bænk" jeg kunne sætte mig på? Jeg fandt en måske populær bænk og fik mig sat, meeeeennnn...... Nu har jeg bare ikke tålmodighed til at hun skal sidde der i 10 min. Så jeg fik ingen penge. Og det var så det. Så gad jeg ikke mere den dag og jeg havde allerede brugt lang tid på alt det hele. Og jeg nåede ikke rigtig at blive bidt af det.

Jeg har lige været inde og se til hende igen i dag hvor jeg skriver dette indlæg. Skulle lige se hvordan hun ser ud nu og et er hvert fald sikkert; hun har ændret udseende! Hun er stadig en kvinde, men ak hvor forandret, stakkels pige. Det kunne jeg ikke lade være med at rette op på. Eller også kan jeg bare konstatere at det virkeligt er rigtigt det der med at hver har sin smag.

Jeg vil nu efterlade gende på en bænk i den by hvor jeg fandt hende. Den minder rigtig meget om Korsbæk fra Matador. Hun er allerede faldet i søvn.

1 kommentar:

Lars Pach sagde ...

Hej Esbjerg

Synd at du sådan falder i søvn når du er på besøg, for jeg hilste på dig flere gange uden svar.
Jeg kunne se at du var ny og ville bare sige velkommen og tilbyde hjælp, hvis der var brug for.

Jeg ønsker dig rigtig god fornøjelse med SL og pas nu på ikke at falde i søvn igen.

Mvh. Lars Pach aka Pach Voom