onsdag den 21. maj 2008

Ting 19 - Podcast

Jeg brugte selvfølgelig Google reader til denne opgave. Ingen grund til at bruge andet når nu jeg allerede er fortrolig med den.

Det burde være nemt at vælge et radioprogram man gidder at høre på, men da udbudet endnu ikke er så stort, så viste det sig ikke at være helt så nemt alligevel. Det endte med at jeg valgte satire - i mangel af bedre og så kan jeg jo i grunden rigtig godt li´satire. Så det blev altså til De Sorte Spejdere. De ligger nu nok så nydeligt sammen med mine abbonementer på Have nyt.dk, Fantask A/S, Nyheder fra Litteratursiden.dk og Gamereactor Tekster.
Der er p.t. 287 ulæste nyheder. Hvor flovt...

Men jeg synes det er rigtig fedt at man kan høre de radio programmer man har lyst til når man har tid og ikke når de bliver sendt live i radioen. For så går man ikke glip af noget man synes kunne være interessant. Jeg har før brugt DR´s hjemmeside rigtig meget, for jeg vil gerne høre Ret & Pligt, men kan ikke på det tidspunkt hvor det sendes. Ej heller Tværs som jeg ellers har været en mange årig lytter af. Så jeg har hørt det på min pc når jeg alligeveld har siddet og arbejdet der hjemme på min hjemme pc. Men det har jo begrænset mine bevægelsesmuligheder betragteligt, så hvis det i fremtiden er muligt at overfører de her programmer til min MP3, så kan jeg høre dem i bilen til og fra arbejde. Det vil være dejligt.

Fagre nye verden...

Ingen kommentarer: