søndag den 25. maj 2008

Hej Pach voom - aka.lars pach

Nej hov altså, hvor træls. Som du fandt ud af, så opdagede jeg ingen ting. Var meeget optaget af at give damen et lidt andet udseende end det hun var blevet givet af nogen der var knapt så søde ved hende som jeg. Vi er flere der deler 10 figurer i Second Life for at lære noget om web 2.0 teknologi. Og det har været rigtig sjovt undervejs, selv om ikke alt har været lige spændende.

I Second Life er jeg rigtig meget nybegynder og har ikke helt styr på det der med kommunikationen. Jeg tror at jeg indtil nu kun har snakket med 2 personer - ikke meget. Og så er det vidst kun lykkedes fordi jeg bare har kastet snak ud i det uvisse og håbet på at nogen ville respondere. Indtil nu, har jeg kun spillet pc spil. Jeg forsøgte mig på et tidspunkt med Diablo online men blev så irriteret over nogle tyskere der kun var der for at snakke, at jeg stoppede igen. Det er ikke nemt at spille/slås samtidig med at man skal følge med i en konversation. På tysk! Skulle først læse, så forstå og bagefter forsøge på mit folkeskole tyske at svare. Det gik bare ikke.

Hvis jeg nu skulle forsøge mig igen på Second Life, hvordan finder jeg dig så? Kan du anbefale nogle gode steder? Og hvad skal man egentlig få ud af Second Life? Nye bekendtskaber?
Hilsen Jalo

Ingen kommentarer: