tirsdag den 20. maj 2008

Ting 14 + 15 - Min helt egen Wiki

Altså, at sidde foran en pc og læse om Wikipedia er godt nok ikke ret spændende. Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor meget man mon kan stole på de oplysninger man kan læse sig til her. Jeg tror ikke man kan komme uden om en sund skæpsis her??

Jeg har lavet en meget lille, sørgelig og trist at se på wiki. Men emnet interesserer mig da. Jeg kan godt se at det kan have relevans for dem der har en interesse de går meget op i og som de gerne vil dele ud af til andre. Eller som de gerne vil være fælles om.

Den wiki jeg har lavet vil nu ikke blive fortsat. Og jeg er kommet til at tænke på hvor mange "døde" blog´s og wikiés vi efterlader os i kølvandet på 23 ting? Og det er så bare for vores bibliotekssystem. Der er mange andre biblioteker der er eller har været igang med 23 ting...

Ingen kommentarer: