søndag den 25. maj 2008

N.b. til 23 ting

Tænk, jeg havde egentlig ikke forestillet mig at jeg ville bruge Web Messenger igen, for den jeg allerhelst ville bruge det sammen med, har vist sig at være overordentlig skeptisk indstillet over for denne nettjeneste. Så jeg tænkte at det nok ikke blev til mere med det.

Men; nu har jeg jo en efterhånden halv stor datter der bruger computer med den største selvfølgelighed og som nu meget gerne vil have både sin egen mail adr. og mulighed for at bruge Messenger. Vi har været i tvivl længe. Har trukket beslutningen om et "ja" i laaaang tid. Denne weekend var jeg så alene med ungerne og Maja og jeg sad og hyggede os ved hver sin computer. Og minsandten om ikke mor endte med at gi´sig. Så nu har hun både sin egen mail konto og adgang til Web Messenger. Og da vi skulle teste om der var hul igennem, viste det sig minsandten at en god kollega var online. Så jeg snakkede med både den ene og den anden samtidigt. De´t var hyggeligt. Og nu begynder jeg at tro at jeg alligevel nok kommer til at logge mig på en gang imellem.

Så langt, så godt.

For at det ikke skal være løgn, så har jeg nu fået hul igennem til min MP3!!!!! Hurraaaaaaaaa!!!!!
Der har ellers været overordentligt store problemer med at få pc og MP3 til at snakke sammen. På mit arbejde lader det sig ikke gøre. Men nu har jeg fået hul igennem herhjemme. Og jeg har straks fundet Mark Knopflernetmusik.dk.
Tænk at det skulle vise sig at være SÅ svært.
Jeg tænker at jeg vil finde en lydbog og overføre til min MP3 og noget godt musik hvor der ikke er begrænset brugstid på. Så kan magasinet bare komme an og oprydning, kassation og pakning af depoter. Yes!

Jeg har iøvrigt hørt et rygte. Hvis det er sandt, så er jeg, nej egentlig ikke overrasket, men faktisk skuffet over at det skulle vise sig, at så mange kollegaer har taget så let på 23 ting. Hvad jeg har hørt er, at der kun er omkring 40 kollegaer der har gennemført 23 ting. Og det er jo ikke mange når man tænker på hvor stort et bibliotekssystem Esbjergkommunes biblioteker er.
40 fulførte..... Hvorfor?
Jeg synes ikke det kan begrundes med at man har travlt. Det har vi alle.
Man kunne jo begynde at tænke lidt over signalværdien i det her. Den er ikke go´, vel?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

nope - ind i kampen!