tirsdag den 27. maj 2008

For pokker da - memory lane i ørene

Jeg sidder her mutters alene (igen ville nogen måske sige. Men ja, sådan er det. Er jo også selv væk af og til) og har taget en stak af mine bedste musik cdér med mig op til computeren og havde tænkt mig at overføre noget af al denne gode lyd til min MP3. Nu sidder jeg så med The Cranberries - Live Zombie i ørene. For den da. Hvor er det bare go´musik. Musik fra da jeg boede i Aalborg og var ung og uden de store forpligtelser. Musik der hverken er overfladisk pop (som jeg jo også godt ka´li´) eller R&B men god gedigen energi musik. Nogen gange opdager jeg at når jeg genfinder noget jeg ikke har brugt, set eller hørt i lang tid, så har jeg virkelig både savnet og manglet det. Uden dog at være klar over det. Mon alle har det sådan? Der er bare noget man bliver ved med at kunne li´.

Lige om lidt ligger Cranberries, Dicte, Aerosmith, EvaneSence og All Saints på min MP3.
Sk.. godt. :-)

P.s. Hvorfor er det forresten altid sådan at der på hver cd altid er 3-4 numre man godt kan li´, men ikke så meget resten?

Ingen kommentarer: