onsdag den 28. maj 2008

Tilføjelse til Hvorfor mænd ingen ting fatter...

Hej Bjørnskovshule

Ja, jeg undrede mig da egentlig også over at der kun er 7 ting ved mænd der irriterer kvinder?? Kan da komme i tanke om mange, mange flere ting.
Så, den holder ikke rigtig i længden. Listen bør udvides til langt mere end 7 ting.
Spørgsmålet er så bare, om ikke det ville blive for trist at se alle mændenes synder listet sådan op. Den ene efter den anden. Åh, nej. Det må vi da vidst hellere lade være med. Jeg ser i horisonten de alen lange beskrivelser af mænds dårlige vaner m.m. Deprimerende.
Skal vi finde på noget godt? Kan vi det? Tænker, tænker.....

Nåe jo. De kan da ordne computere....

P.s. Det du skriver om Preben i byggemarkedet synes jeg at kunne genkende. Ikke fordi min Torsten er så slem, jeg har oplevet dem der er værre. Mænd vil bare ikke spørge om hjælp... Og så er det lige meget hvad det drejer sig om. På en måde må man jo beundre deres ukuelige selvstændighed og gå på mod...?

Ingen kommentarer: