fredag den 28. december 2007

Alene - og dog...

Klokken er 22.30 sådan ca. Jeg er alene hjemme. Det vil sige, at min "ægte viede" er i byen, ude at lege med gutterne og jeg sidder så her tilbage med mig selv og vores unger der bare absolut IKKE vil ligge sig til at sove - de er hhv. 1 år, 2 år og 8 år. Min 8 årige vil sådan set godt sove. Hun kan bare ikke komme til det, fordi de to små LARMER! "Dumme unger".... Det er lige sent nok og nu har de været puttet siden ved 20. tiden. Det er længe at ligge vågen i sin seng.
Ikke at de keder sig. Overhovedet ikke. De hygger sig rigtig nok med at råbe til hinanden fra hver sin seng i det samme værelse. Med at nå en hel masse de kan lege med - jeg bliver lige overrasket hver gang en af dem har nået noget. Jeg synes ikke det er muligt for dem, men det er det.

Der er ingen ting i fjernsynet i aften. Det der er, er rent ud sagt kedeligt - på alle kanaler. Så nu tænkte jeg, at jeg ville se lidt på min blog, om nogen har været her forbi og lagt en lille hilsen. Det er der ikke...

Så jeg tænker, at jeg vil gå igang med en af mine bøger. Er pt. igang med 2 krimier med potentiale. De har nu desværre vist sig at være forbavsende kedelige og jeg bliver ikke rigtig fanget af dem. Det er ikke godt.
Heldigvis har jeg så lige lånt en ny fantasy lydbog med mig hjem og den går jeg nok igang med istedet for. Den har iøvrigt en god titel: De fire og ham der gør galt værre. Måske fortæller jeg senere hvordan det nu går med denne titel?? Nu vil jeg hvertfald gå igang med den.

Så farvel for nu.