torsdag den 20. december 2007

Puha, så er det morgen endnu engang. Nogen mennesker er ikke så morgenduelige - der iblandt mig. Så jeg vågner helst op iløbet af formiddagen med god kaffe og radio - Skala. Jeg kan godt more mig over Morgenministrene, men hjælp! De spiller hele tiden den nye sang med Nik & Jay fet. Alex og jeg har da sjældent hørt noget så dårligt. Man får ligefrem langvarrig brækfornæmmelse af den vammelt søde tekst og selve melodien er ikke noget at råbe hurra for. "Åh, åh, åh"...... (omkvædet...!!).
Men så blev jeg da lidt mere vågen fordi jeg blev så irriteret.

Nå, må hellere i gang med et eller andet. 23 ting foreksempel..... Jeg er ikke kommet ret langt og vil gerne nå det jeg skal før jeg går på juleferie.

Hov, der fik jeg en vits på mailen - så er jeg den der er skredet. Måske jeg vågner endnu mere op ved at grine??

Ingen kommentarer: