torsdag den 3. januar 2008

Fed, eller.....??

Ja, så har jeg lige læst at Jennifer Love Hewitt er fed!! Det er da bare for vildt. Hun ser både pæn og slank ud, synes jeg. Jeg tænker hun bruger str. 34, måske en str. større?? Og det er da ikke ret stort, er det? I så tilfælde kender jeg vidst kun fede mennesker... Og selv sprænger jeg da fedmeskalaen, for jeg bruger str. 50/52. Ikke noget jeg er stolt af, men sådan er det.
Det siges iøvrigt at fede folk er lavt uddannede og kommer fra socialt dårlige kår. Ingen af delene er rigtigt i mit tilfælde. Jeg er bare alt for glad for mad og hygge til kaffen i weekenden og om aftenen (hver aften - det er heldigvis blevet anderledes) og så er jeg ikke så meget for motion....

Havde vi nu bare lavet andet end bold spil da jeg havde idræt i skolen, var jeg måske blevet præsenteret for andre former for motion, jeg kunne være kommet til at holde af. Som det var i min skoletid, så var jeg ret ringe til alt det der holdsport og var derfor altid en af dem der blev valgt til sidst. Kunne det ikke tænkes at det er derfor jeg ikke er så begrjstret for fysisk udfoldelse?? Gymnastik var jeg god til (er hypermobil), men det lavede vi kun meget sjældent, så det var ikke noget der blev opdyrket stor interesse for. Det var da ellers lidt mere interessant end alt det andet. Jeg kunne godt mistænke min idrætslærer for at lave boldsport fordi der så ikke var videre forberedelser end at kaste en boldt ud på banen... Ikke noget at planlægge og ingen oprydning bagefter.
Så måske det hænger sammen??

Hvis du vil se de billeder af Jennifer Love Hewitt, der får nogen til at sige at hun er fed, så kan du følge dette link:
http://www.hollywoodtuna.com/?p=3957