onsdag den 19. december 2007

Tænk, klokken er allerede blevet mange og jeg har haft en hel dag uden udlånsvagt!!! Vildt mærkeligt da det er så sjældent det sker. Jeg har også bare gået underligt hvileløst rundt og haft svært ved at finde ud af hvad jeg skulle lave - der er nok at gå i gang med, men med så meget tid, er det svært at prioritere tiden og opgaverne rigtigt.
Heldigvis havde jeg et møde midt på dagen, så der var en tidsramme for før og efter mødet. Godt møde iøvrigt. Det lover godt for det nye år og de nye opgaver der venter der. Jeg skal lave mat. valg på nye medier og heldigvis er vi en lille gruppe der kan blive enige - rigtig rart. Det lyder til, at det kan blive stort og flot. Spændende.

Ellers er det rigtig godt at møde nye kollegaer. Der i ligger ny inspiration!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Jane
Hvor fint - din egen blog! Jeg vil straks putte den i min rss-læser.

Vi er også i gang med 23ting. Eller jeg har lige været sygemeldt. Denne gang pga operation i hånd. Og nu har jeg ferie.

Min private blog kan du se her: http://www.denzenia.dk

Glædelig jul min ven :)