tirsdag den 18. december 2007

10 min i lukketid

Så er det lige før jeg er den der er smuttet. Jeg skal hjem og se min store datter spille den ene af de 3 visemænd i teaterstykket "Jul i cyperspace". Det forekommer mig, at det nok bliver en opdateret version af ".... og det skete i de dage ....".
Det bliver vidst ikke nemt at finde en P-plads. Min datter går på en helt nybygget skole - den er rigtig fin, men der er sådan ca. 22 p-pladser til personale og til forældre til børn fra førskolealderen til 3 klasse. Ikke smart, vel?? Så jeg gætter på der er parkerings kaos når jeg engang når frem....

2 kommentarer:

Ann sagde ...

Hej Jane

Super fin blog, du har lavet. Jeg er ret vild med den grinende smiley i det forrige indlæg ;-)

Tjøj tjøj sagde ...

Hej du....
Hold op du er go', så meget du fortæller, det er "growe" man skal læse hinandes blog for at følge med :-)))