torsdag den 27. december 2007

Løst & fast hjemmefra

Der sker ting og sager ude i den store verden. Jeg troede det var løgn da min gemal fortalte mig, at Benazir Bhutto i dag blev dræbt, i et terror selvmords angreb. Jo, jeg vidste da godt at hun nok var en meget udsat kvinde, i et meget muslimsk land, men jeg troede alligevel ikke rigtig på, at nogen skulle ønske at skade hende for alvor - langt mindre at slå hende ihjel. Det er rigtig, rigtig trist.

Til noget mere muntert - hvis jeg kan tillade mig det, i samme omgang som det meget sørgelige; Er der nogen der har stemt på Ekstrabladets nytårstorsk? Jeg har ikke, men er spændt på hvem det bliver. Artiklerne om de nominerede torsk er fornøjeligt sarkastiske. Paula Larrain har fx. "fået for lidt hele året" og Kenneth Plummer mener, at der aldrig bliver sendt amerikanske serier på DR1. Så har han da vidst bøjet virkeligheden en smule.....

Jeg blev forøvrigt overrasket da jeg tjækkede min blog - det er jo altid spændende at se om der er nogen der har skrevet eller kommenteret noget. Denne gang var der er en amerikansk dame der havde skrevet på min blog!! Sjovt, ikke??! Gad vide hvordan hun har fundet den?

Ja, det var så alt for nu.

Hilsen Jalo