tirsdag den 18. december 2007

Tirsdags snak og ting 1 + 2

Så sidder jeg her og har udlånsvagt og vrider hjernen i et forsøg på at finde noget at skrive om på min sprit nye Blog. Det er ikke nemt (bliver også hele tiden afbrudt af lånere - det er godt nok træls ), men så kom jeg til at tænke på, at jeg glimtvis er god til "smal talk". Så nu skriver jeg frit fra leveren om løst og fast.

Først om 23 ting og om mine forventninger til det, for det er jo en del af opgaven. Jeg har ikke læst alle opgaver igennem (kom lidt sent igang - det kan mange nok nikke genkendende til...??), så jeg har endnu ikke opbygget de helt store forventninger til hvad jeg skal lære, eller hvor god jeg forhåbentlig skal blive til alle de her nye ting.
Men mine forventninger er selvfølgelig, at jeg bliver rigtig god til det hele og helst rigtig hurtig og det, uden at det skal tage ret lang tid....
Det skal selvfølgelig også helst være en sjov læreproces, og ind til nu har jeg/vi da grinet lidt, fordi min gode kollega Marianne, fik lagt billeder ind på min Blog, istedet for på sin egen. Og det hele 4 gange.... (smile, smile).
Det var nu ok for det var et sødt billede og efterfølgende fik jeg så lært, hvordan man slætter indlæg og billeder igen. Det er da værd at ta´med.

Jeg synes også det er sjovt at se de andres blog og at skrive til nogen af dem. Sjovest vil det nok blive hvis man får en dialog igang og eller en åben diskussion. Så jeg har forsøgt mig med indlæg på flere af mine kollegaers blog´s. Også på nogen af de kollegaer jeg ikke kender.

Så for den da. Nu ser det ud til at jeg bliver afløst - endda før tiden!! Så kan jeg jo vandre ind til min pind og fortsætte der fra.

Farvel så længe.

Ingen kommentarer: