søndag den 6. januar 2008

Skræmmende film

Lørdag aften, sent. Vi har lige set en skræmmende film om at miste sin elskede og før det, sad jeg og så DR2´s udsendelsesrække om skilsmisse og hvad det indebærer for alle indvolverede.
Så er det at man bliver så glad for hinanden og siger pyha, det er vel nok godt at vi elsker hinanden og det må vi hellere huske på lige her og nu og i fremtiden. Jeg er overordentligt glad for at være i et godt partnerskab, der bliver ved med at udvikle sig i en god retning.

Alt er ikke uden problemer. Selvfølgelig ikke, men vi kan heldigvis snakke sammen, når det er nødvendigt og indtil nu har vi begge ønsket at arbejde videre med vores forhold og ikke ønsket at give op.
Jeg håber det aldrig kommer så vidt.

Filmen vi så hedder "Forvarsel" og den er godt nok uhyggelig. Den kan jeg godt anbefale som et psykologisk gys - skal helst ses sammen med ens elskede, så man kan gyse sammen. Bagefter kan man så sidde og være glade for hinanden.

Nu vil jeg spille en figur fra Diablo 2 op på et tåleligt niveau, så jeg kan bruge ham, når jeg skal spille sammen med min 8 årige datter, der denne jul, har set lyset i dette spil. Halleluja.....

2 kommentarer:

Tjøj tjøj sagde ...

Det lyder som en film, der ikke skal ses alene!!!! Vi ses....

Ann sagde ...

Hej Jane

Hørte rygter om at du havde fået en kommentar fra en amerikansk dame - det er da ret sjovt :-)
Men din blog er altså også virkelig god - jeg kan godt lide, at du viser så meget af din personlighed på den og at du skriver om emner,som alle kan relatere til. Det gør, at man som læser næsten føler, at man kender dig. Og du har fulstændig ret - Jennifer Love Hewitt er da superslank :-)