onsdag den 16. januar 2008

Sjovt...!

Hej Ann, Tjøj Tjøj & alle andre der har skrevet på min blog. Det bliver pludselig meget sjovere at lave en blog, når der kommer kommentarer på den, så tak for det og bliv endelig ved. Så er der større chance for, at jeg fortsætter med at skrive på den.

Jo, der er sørme en amerikansk dame der har skrevet en hilsen til mig på min blog. Jeg er stadig forundret over hvordan hun dog har fundet mig??
Hvordan finder man egentlig andres blog?? Når man ikke har deres adr.?? Det må jeg hellere finde ud af.
P.t. glæder jeg mig til at gå i gang med den nyeste opgave i 23 ting. Har hørt at det er oprettelsen af "mit" helt eget elektroniske bibliotek. Det er da bare super fedt!! Så kan jeg endelig få lavet et katalog over alle mine bøger og måske alle mine film og musik cdér!!
Hvis ellers jeg orker at få lagt samtlige titler ind. Det vil godt nok komme til at tage tid - bare med bøgerne.....
Jeg samler på tegneserier (altså "rigtige" albums) og har efterhånden en hel del og har altid ønsket mig en oversigt over dem. For sjov og for at få et større overblik over hvor mange jeg egenlig har og hvilke numre i serierne jeg mangler. Har fået købt indtil flere dubletter og dem har jeg jo ikke rigtig brug for....

Jeg irriteres til stadighed over at der er så mange spændende, sjove, flotte og interessante tegneserier der aldrig bliver oversat til dansk. Hvis de så bare var på engelsk, så kunne jeg vel købe dem over nettet og få dem læst, men en del er enten på fransk, hollandsk eller belgisk og det dur jo ikke rigtig. Så jeg venter tålmodigt utålmodig efter at de skal blive oversat til dansk og tænker, at det bliver de fleste af dem nok desværre ikke. Ih altså, hvor træls..... Hvad gør en tegneserie entusiast så?? En sådan en, har hvertfald trange kår her til lands.

Til Ann; Jeg læste efterfølgende at Jennifer L. H. er en str. 34. Det synes jeg da godt nok er en meget lille størrelse. Og ved du hvad? Jeg tænker nogen gange på hvordan de selv ser ud, de der journalister der skriver så grimt om folk og deres udseende, påklædning m.m. Mon de selv er overdådigt smukke, sexede og attraktive? Og mon de kan skrue sig ned i en str. 32??
Jeg læste engang en udtalelse af Kate Beckinsale (meget smuk kvinde) der fortalte, at hun en dag havde siddet og set på et billede af sig selv der var taget for et par år siden og som var rigtig godt af hende. Sukkende tænkte hun ved sig selv, at det var da godt nok et rigtig godt billede, men rigtig ærgerlig, at hun ikke så sådan ud længere. Lige indtil hun kom i tanke om, at hov, hun havde faktisk aldrig nogen sinde set så godt ud som på det billede, for billedet var retoucheret en hel del.....
Øv, hva´??

Så de i forvejen smukke bliver gjort endnu smukkere på de billeder vi ser af dem. Og så er det da også bare lige til at få større mindreværdskomplekser for alle os almindelige mennesker.
Sikke noget....

Ingen kommentarer: