mandag den 13. oktober 2008

Jeg er ved at være ret så træt af Facebook

Lad det være sagt med det samme; jeg bruger Facebook meget. Det er rigtig dejligt at have den lille kontakt med folk man kender. Uforpligtende og sjovt. Men jeg er bare ved at være noget så død træt af at det fungerer så dårligt! Det er ustabilt stortset hver dag. Jeg bliver smidt af flere gange. De sider jeg går ind på for sjov, er hele tiden under renovation og/eller lukket pga. vedligehold. Det er Facebook også. Just nu forsøgte jeg at logge på, men fik besked om at der ville gå et par timer (!!!) før det kan lade sig gøre, fordi der netop bliver lavet opdateringsarbejde. Ved I hvad? Det er bare ikke i orden, ikke når det er noget der forekommer så tit. Jeg bliver bare så irriteret. Har mailet frem og tilbage med nogen de sidste par dage og ville lige se om de har skrevet endnu engang.
Om et par timer er jeg i øvrigt gået i seng. Eller også sidder jeg og ser "Sagen genoptaget" på tv Charlie. Sk... go´krimi serie. Den kan jeg godt li´at se. Bare ærgerlig de sender den så sent.

Ingen kommentarer: