søndag den 12. oktober 2008

Fed musik og småtterier

Så sidder jeg her helt alene og hygger med al den gode musik der er på denne min blog. Lige nu er jeg kommet til Alanis Morissette; hende husker jeg i øvrigt som alletiders sårbare og mega stærke Gud i en eller anden film, hvor det vrimlede med kendte skuespillere. Hun er bare go´uanset hvad hun laver. Og så synes jeg at det er så fedt at hun kan vie sine homoseksuelle venner - på ganske lovlig vis! Stærk kvinde!

Nu er jeg nået til Seal... ;-)

Min Maja er taget på efterårsferie hos min mor og det bliver bare så tomt at komme hjem med de to små og så er der ingen Maja - ej heller hendes venner. Heldigvis kommer hun tilbage allerede på Onsdag, men jeg savner hende allerede.

I formiddags havde jeg besøg af Astrids mødregruppe. Det er den eneste jeg stadig ser. Det er også den første af i alt tre jeg har været med i som rent faktisk fungerer og hvor jeg godt kan li´de kvinder jeg er sammen med. De andre to grupper har virkelig været en stor blanding af forskellige typer, med mange forskellige jobs og fra vidt forskellige livsforhold. Det er helt mærkeligt at man kan være så uens.

4 kommentarer:

Christina Rotbøll sagde ...

Hej.

Ja, den film du snakker om, hvor Alanis Morrisette spiller Gud er genial. Den hedder Dogma, hvis du ikke kan huske det. Den bliver bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den.

Christina

JALO sagde ...

Hej C.

Nåe, det er det den hedder. Kunne faktisk godt tænke mig at eje et ex. af den film. Som du siger bliver den bare bedre og bedre.

På mit arbejde snakker vi allerede om julefrokosten i Huset - kommer du? Pia og jeg har bestildt overnatning hos Birgitte, lige som sidste år. Det glippede som bekendt den gang. Men i år skulle det gerne blive til noget, for ellers skal jeg forblive ædrug og køre hjem og det vil bare være for kedeligt og trist. Rie snakker om at anskaffe/låne en vandpibe og det kunne da være sjovt, ikke?? Måske jeg bare bliver sk... syg og dårlig af det, men så er det jo prøvet. Og har forhåbentlig haft det sjovt imedens :-) Ja, jeg er den glade idiot.

Christina Rotbøll sagde ...

Jeg glæder mig også allerede til julefrokosten, især fordi jeg endelig ikke skal arbejde om lørdagen, som jeg har gjort de sidste to år.

Birgitte har snakket om det med overnatningen. Jeg er spændt på, om lejligheden er pakket ud til den tid:-)

Vandpibe smager rigtig godt, og er slet ikke så slem at ryge som almindelige cigaretter, i hvert fald ikke hvis tobakken er ordentlig kvalitet.

JALO sagde ...

Hey, er det erfaringer fra din vilde biblioteksskole ungdom du trækker på her?? Hvad slags tobak vil du anbefale? Og kan det købes i alm. dagligvare forretninger? Og skulle det være noget med et lille hvæs til julefrokosten?? :-)

Skøndt at du ikke skal arbejde Lørdag. Hos mig er det for andet år i træk Marianne der har lørdags vagten. Jeg tror egentlig det passer hende meget godt, for så kan hun køre tidligt hjem og være ædruelig hele aftenen.
Jeg tror hendes dage som vild party løve for længst er ovre og at det måske er en lettelse at kunne tage tidligt hjem. Ved det ikke, er bare en fornemmelse jeg har.