tirsdag den 4. marts 2008

Snydt, igen...

Så havde vi lige glædet os til at sidde for an tvét Lørdag aften og se krimien Foyle, der endelig er begyndt at blive vist igen og det endda med helt nye afsnit. Ungerne var blevet lagt i seng og der var endda ro og så sad vi der og ventede.

Vi blev fælt skuffede...

Foyle blev aflyst pga. håndboldt!! (håndboldt er udtalt med forargelse). Der bliver sendt så lidt vi gidder at se og når der så endelig er noget, så bliver det aflyst pga. et eller andet enormt kedeligt sport. Vi gidder IKKE at se sport, men vi vil gerne se en god gedigen engelsk krimi.

Min yndlings krimi er ubetinget Morse, men efter at DR har skamridt de ellers rigtig gode filmatiseringer med ham, har jeg ikke rigtig giddet se dem, da de blev genudsendt denne gang. Ærgerligt er det, når noget der er godt, bliver ødelagt af, at blive overdisponeret eller vist for mange gange.

Og hvorfor, skal sport have den bedste sendetid Lørdag aften.....???

1 kommentar:

Christina Rotbøll sagde ...

Jeg har haft samme diskussion i sin tid da seriesøndag på TV2 stadig var noget ved. Man sætter sig ned en søndag og vil stene med Buffy og Angel og alle de andre, og så er der tennis eller Tour de France eller Formel 1 eller hvad ved jeg. Det burde forbydes (selvom jeg nu gerne vil se håndbold, og faktisk så kampen i lørdags.)