tirsdag den 26. februar 2008

Svar til Hapo

Hej HAPO - jo du har måske ret. Jeg skulle måske lave en bil blog.....???
Meeeeen, på den anden side. Min viden om biler kan ligge på et meget lille sted. Så tror du ikke, at det ville blive pinligt, hvis jeg begyndte at gøre mig klog på dem...??

Jeg kan bare godt li´biler og synes det kunne være fedt at eje en lækker bil og bare ræse afsted i den. Ikke for at blære mig over for andre, men fordi følelsen af at køre i en bil der reagerer hurtig når man trædder på speederen og som er nem at manøvrere med, må være ren nydelse - dybt suk.
Og så må den jo også godt ha´den der meget potente vrumm, vrummm lyd, når man tænder bilen og gasser op...., he, he.

Nej du, jeg tror jeg holder mig til det sikre, menlig bøger. Du har måske lagt mærke til, at jeg har lavet en ny blog? Du kan finde et link til den her fra denne blog. Kommenter meget gerne på den. Hvad synes du? Der er mange hjemmesider med boganmeldelser. Har vi brug for flere?

1 kommentar:

poulsen sagde ...

Lagt mærke til og lagt mærke til - det er måske så meget sagt!!. Men nu har jeg så - kraftigt opfordret - kigget på din nye blog. Den er rigtig flot. Om det er for meget er svært at sige. Jeg tror at blogs er et rigtig godt kommunikationsmiddel for folk med fælles interesser. Er det ikke også sådan mange at de fancy hjemmeider er opstået?. så klø du bare på!