lørdag den 16. februar 2008

Endnu en blog

Jeg har gået og puslet med en ide om en emne blog, hvor jeg har tænkt mig at skrive om gode bøger jeg har læst. For at den ikke skal ligne alle andre hjemmesider med boganmeldelser, har jeg tænkt på at jeg vil skrive om billedbøger, tegneserier, fantasy, krimi & andre gode bøger jeg er stødt på, i løbet af mit lange læseliv. Så det vil blive en blanding af nyere bøger og gamle. Evt. vil jeg også lade en kort bemærkning falde om gode (børne) film og helt optimalt vil det være, hvis folk der læser hvad jeg skriver, vil diskutere bog, forfatter, emne med mig. Sjovt, ja??!
Jeg laver et link til den nye blog når den er oprettet og jeg har fået lavet lidt spændende på den.

Klik på overskriften i denne artikel, så kommer du videre til min nye blog.

1 kommentar:

poulsen sagde ...

du burde vel lave en blog omkring biler????
hanne