tirsdag den 22. juli 2008

Pyh... Held i uheld

I går da jeg kørte hjem var jeg endnu engang ude for en dum lastbil der absolut skulle overhale lige da jeg trak ud for at overhale den. Med det resultat at jeg hang bag den i laaang tid og kom helt ned på 90 kmt. Ulideligt! Og jeg blev sur. Heldigvis så viste det sig at det igrunden var ganske udemærket. For jeg kørte alt for stærkt før jeg overhalede og da jeg endelig var kommet forbi lastbilen (og før jeg var kommet op i fart igen) blev jeg overhalet af en politibil...!
Det kan man da kalde held i uheld.
Bagefter kørte jeg pænt til den var ude af syne igen. Og sad og havde medlidenhed med alle de andre bilister der overhalede mig uvidende om den der politibil der lå lidt længere fremme.

Da den endelig var væk, satte jeg farten op. Og tænk engang; Da jeg kom hjem opdagede jeg at den selv samme politibil holdt i den samme rundkørsel som jeg - kun med en enkelt bil imellem os... Ups....

Ingen kommentarer: