søndag den 10. januar 2010

2010 - en ny begyndelse

Så kom det nye år endelig. Har ventet på det de sidste par måneder. Det er helt vildt hvad jeg har været udsat for i 2009. Mega meget sygdom, bilulykke, næsten brand i Astrids nye seng, kvæstet lille tå, knæ i udu, al den sne og alt hvad det har ført med sig af glidende biler og biler på tværs af vejen, hjorte der skal over vejen så man må bremse vildt, osv, osv, osv.
Har godt nok overvejet at anskaffe mig en hestesko, en harefod og et fir´kløver og smide salt over skulderen. Men på det sidste har jeg både tænkt på aurarens og beskyttelse mod onde øjne.

Nogen må da være misundelig siden det går så skidt??! Ikke fordi, jeg mener, der er da ikke noget jeg har som andre kan begære? Og jeg har da heller ikke nævneværdig succes i nogen af livets aspekter, såh...

Jeg har altså store forhåbninger til dette nye år, der godt nok startede skidt, men vi er jo heldigvis ikke engang halvt inde i Januar. Så det kan jo nå at arte sig. Det skal det bare.

Til alt og alle, RIGTIG GODT NYTÅR!!!
Pas godt på Jer selv og alle dem i holder af. Pas også på alle andre. Vær hensynsfuld, både i trafikken og når du handler. Det vil andre sætte pris på - jeg vil hvertfald :o)

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Skal vi ikke bare tro på at det kun kan blive bedre i 2010 så.... Godt Nytår til dig...

JALO sagde ...

Jo, jo. Men bare så du ved det. På årets aller første lørdagsvagt skete der efterfølgende både det ene og det andet. Skal vi sige at sneen havde en hel del af skylden??!
Og efterfølgende var jeg så træt og irritabel at jeg kom til at kvæste min lille tå...

Siden har der heldigvis været stille, så, tænker det nok bare var en rest og lille hilsen fra året der gik..

Tror helt sikkert på bedre tider :o)