tirsdag den 1. april 2008

Ferie, men ikke rigtig alligevel.....

1 hel uges ferie, hurra!! Jeg synes jeg trænger til det og jeg skulle efter planen have en hel uge for mig selv - ja, uden unger. Min store pige Maja bliver 9 år på Søndag og vi får derfor gæster i weekenden, så jeg havde nu en hel uge til at forberede mig med (ekstra) rengøring, købe gaver og planlægge mad m.m., men så blev vores dagplejemor syg..... Det var godt nok IKKE med i planen. Rydde op, gøre (ekstra) rent, handle, gå til frisør, få ungerne vaccineret osv., det var planen og den er allerede væltet. Æv da osse. Så nu har jeg mine to søde små her hjemme hos mig og så er der desværre ikke så meget jeg kan få lavet - de er i ALLE ting hvis de kan komme til det. Og det kan de jo så snart jeg går i gang med et eller andet.
Straks jeg tændte for computeren ville Jonas på to år spille Teletubbies på nettet - det fik han ikke lov til lige nu; Det bliver senere. Han ser Teletubbies på tv istedet. Astrid sover, for hun var møg træt.

Nu er der bud efter mig - må stoppe..... :-(

Ingen kommentarer: